Danone – 15 ani de profesionalism şi sănătate

                                         

                 Dragi prieteni, pentru că iubesc produsele naturale, avizate şi care sunt întotdeauna la nivelul aşteptărilor şi exigentelor publicului consumator, azi voi vorbi despre Danone, compania de produse lactate fără de care nu îmi pot începe ziua. Iubesc iaurturile naturale şi niciodată nu plec la facultate fără să mănânc măcar un borcănel mic de iaurt plini de savoarea laptelui, cu gust intens de pofta de viaţă şi gustos de te lingi pe degetele. Cu alte cuvinte, sănătate şi savoare într-un borcănel.
                   În dată de 15 mai, Danone Romaniaa împlinit .15 ani de la primul iaurt Danone produs în fabrică din Bucureşti. Cu ocazia acestei sărbători cei de la Danone au relansat site-ul danone.ro În ultimii 15 ani Danone a fost locomotiva dezvoltării categoriei de lactate proaspete 
în România, prin informare și educație, dar și lansarea de noi game de produse cu valoare adăugată pentru consumator, așa cum sunt: Cremosso, un iaurt foarte cremos și consistent, pe piață din anul 2000, Activia, cu bacterii probiotice, din anul 2001, iaurtul Danonino pentru copii, cu calciu și vitamina D, din 2007 sau OIKOS, iaurt sățios bogat în proteine, în 2013. “Danone – cred că a fost aici dintotdeauna”, „pentru mine, iaurtul începe cu Danone”, „am crescut cu Danone” – sunt expresii pe care le-am auzit adesea de la consumatorii de iaurturi și care reflectă istorii personale de viață ce se întind pe o perioadă mai mare de un deceniu. Compania se mândreşte cu echipa pe care a construit-o de la zero în România și care astăzi numără peste 500 de persoane. Peste un sfert dintre angajaţii firmei din 1999 lucrează încă în companie, în echipa de producţie, laborator, vânzări, financiar, mentenanţă, şoferi pe cisternele de lapte sau manageri proveniți din aceste departamente 
operative. 



                   Am fost provocată prin intermediul Blogalinitiative.ro, să îmi exprim părerea sinceră cu privire la noul design al site-ului. După îndelungi căutări şi cercetări asupra site-ului, am ajuns la câteva concluzii:

                    Ce îmi place : 

  1. Mi-a plăcut enorm faptul că site-ul are un design simplu şi foarte natural, care-i dă o notă eleganta şi plăcută.
  2. Îmi place de asemenea foarte mult şi o consider extrem de utilă secţiunea “Danone se implică”. Ca orice client exigent, îmi pasă pe ce dau banii şi mai ales să ştiu că ei se duc şi spre organizaţii şi ajutorarea altor suflete. Acest lucru ar trebui să-l face orice companie care se respectă, pentru că trebuie să fim atenţi şi la nevoile societăţii în care ne desfăşurăm activitatea.
  3. Am urmărit cu sufletul la gura “Danonerii” şi am apreciat faptul că acordă atenţie personalului angajat în companie şi îi considera importanţi pentru succesul de care aceasta se bucură.
  4. Îmi place faptul că ne este istorisită povestea iaurturilor Danone, de la primul iaurt produs în România şi până la cele produse azi, fiind afișate și fotografii reprezentative.
  5. Mi-a plăcut de asemenea că există o secțiune în care se explică cum este produs iaurtul! Cred că e important să cunoaștem astfel de date despre produsele pe care le consumăm, iar faptul că ni se pun la dispoziție aceste informații pe site este de apreciat. Această categorie este împărțită în trei subcategorii: „Ce conține iaurtul”, „Etapele de obținere a iaurtului” și „Tehnologie pentru calitate”. Sunt clar și frumos explicate toate informațiile!
  6. Îmi place mult secţiunea “Deschide Danone” a site-ului, unde consumatorii pot adresa întrebări cu privire la produsele Danone, urmând să primească răspunsuri avizate de la echipa de specialişti Danone.


                  Şi pentru că nimeni şi nimic nu este perfect şi întotdeauna există loc de mai bine şi ne putem exprima nemulţumirile şi sugestiile, am alcătuit o listă mai mică în acest sens:

                        Ce nu îmi place:

  1. Nu exista o secţiune care să ofere posibilitatea  consumatorilor de a-și împărtăși impresiile legate de produse, precum și o secţiune dedicată recomandărilor acestora legate de lansarea unor noi produse Danone.
  2. Propunerea de mic-dejunuri sănătoase care să aibă în componenţa produsele Danone sau diete sănătoase pe baza produselor lactate şi beneficiile acestora pentru organism.


                     În încheiere aş vrea să urez un sincer “LA MULŢI ANI, DANONE ROMÂNIA”, corectitudine şi performanţă de care aţi dat dovadă până acum să rămână aceeaşi, cât mai multe noi sortimente de produse şi să ne rămâneţi la fel de buni prieteni în lupta cu produsele nesănătoase şi pline de chimicale!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pin It on Pinterest