#BrandingPesteAsteptari – Școala Flanco

Anul trecut, Flanco a inițiat Școala Flanco, un program de cursuri gratuite pentru ținerii care vor să învețe lucruri noi și utile despre Internet și social media, în primul rând pentru dezvoltarea personală. Vorbim despre cursuri practice și nu de întâlniri motivaționale. Anul acesta, pe data de 15 martie am participat la unul dintre cursurile de anul acesta ale Şcolii Flanco.
Ştiam, de aproximativ un an, cât de important este brandul personal şi cât de multă muncă necesita consolidarea acestuia dar nu ştiam, concret, cum poţi să îţi protejezi cât mai bine brandul şi cât contează o strategie bine pusă la punct pentru siguranţa ta, ca om, în online şi în offline. Da, offline-ul este extrem de important pentru fiecare dintre noi dar în online petrecem cam la fel de mult timp postând, analizând, urmărind, informându-ne şi discutând. Aşadar, cu cât eşti mai prezent pe internet, cel puţin pe toate reţelele sociale, cu atât mai greu le va fi celorlalţi să te pună într-o lumină nefavorabilă prin conturi false care îţi pot da peste cap, la propriu, viaţa.

Am avut ocazia să învăţ astfel de lucruri datorită lui Cristian China Birta  pentru că am ocupat unul dintre cele 40 de locuri alocate pentru cursul lui, desfăşurat în Flanco Băneasa (din Băneasa Shopping City). Un magazin normal în care oamenii veneau şi făceau cumpărături, se interesau de produse şi urmăreau oameni puşi pe treabă într-un spaţiu amenajat pentru a ne cuprinde pe toţi.

Blogul este casa ta, e spaţiul tău intim în care primeşti musafiri. Este, de asemenea, spaţiul care te diferenţiază de alţii, care îţi oferă siguranţă şi în care te poţi exprima, în limitele decentei, sau nu. Poţi controla, mult mai uşor, brandul personal dacă ai un blog şi o reacţie imediată la cele mai noi informaţii pentru a ţi le însuşi şi a fi mai bun, mai informat, mai sus pe treapta dezvoltării ca om, ca brand. E locul în care inviţi comunitatea creată. Comunitatea este extrem de importantă pentru brandul tău, pentru blogul tău, pentru ceea ce faci în online şi offline. E important să fii prezent şi în offline pentru că doar aşa poţi avea ce povesti comunităţii tale. Atenţie la confuzia între comunitate şi trafic. Comunitatea este mult mai importantă. De asemenea, pasiunile şi hobby-urile sunt cele care te diferenţiază de alţii şi modul prin care intri în cercuri de oameni cu pasiuni asemănătoare prin care puteţi schimba păreri, impresii sau poveşti.

Controlează-ţi brandul, pentru a nu-ţi fi controlat de alţii! Pune la care o strategie raţională şi ţine-te de ea. Dacă ţi-ai impus ca într-un an să pui la punct toate detaliile strategiei şi după şase luni eşti în acelaşi punct înseamnă că faci ceva greşit. Analizează, regândeşte, fii ambiţios şi determinat.


De asemenea, cum mai multe minţi gândesc mai bine decât una, un joc pe echipe ne-a dat şansa să ne cunoşteam mai bine şi să punem un plan de bătaie pentru o posibilă companie. Cel puţin nouă ne-a ieşit ca la carte dar am auzit şi alte idei de-a dreptul incredibile care ar merita puse în practică. Aşadar, e important să înveţi, prin şi de la alţii, să recunoşti când ai greşit şi să ceri ajutorul când nu te pricepi. Nu să întrebi te face neştiutor ci complacerea în neştiinţa îţi va dăuna în viitor!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pin It on Pinterest