Nu mai este niciun secret, pentru absolut nimeni, faptul că Facebookul şi alte canale din social media ne fascinează şi ne ocupă tot timpul. Multe agenţii de publicitate, branduri şi companii trebuie să se readapteze secolului vitezei şi să reuşească să îşi pună la punct o strategie de promovare astfel încât să se identifice în marea de alte companii, produse, oameni şi branduri cât să iasă în evidenţă. Aşadar, implementează aşa numitele campanii publicitare pe Facebook. Selectează un public ţintă, canalele pe care vor să se evidenţieze şi se pun pe treabă. Dar cum reuşeşti să ieşi în evidenţă printre milioane de conturi, clipuri sau imagini de la evenimente, din viaţa personală, s.a.?
După cum spune şi Radu Ciofu, Facebookul nu este gândit ca un canal de business. Sigur, poate deveni unul dar în principal este un site de socializare unde oamenii îşi spun părerile, impresiile, preferinţele şi urmăresc alte persoane, fie din cercul de prieteni, familie sau cunoştinţe, fie persoane publice, companii sau ştiri.
Desigur că există o necesitate a înţelegerii algoritmilor Facebook-ului şi cum te pot aceştia ajuta să îţi promovezi afacerea sau să fii un bun manager de proiect, în cazul în care lucrezi într-o agenţie de publicitate? Acest lucru am de gând să îl aflu eu mâine cu ajutorul lui Radu care este speaker, trainer, lector şi profesor pentru mine în cadrul cursului de Administrare Campanii Publicitare pe Facebook ce se va desfăşura pe data de 11 martie.
Pot spune că sunt extrem de încântată de faptul că voi avea acces la unul dintre cursurile celor de la Seomark pentru că trebuie să înţeleg cum funcţionează social media, cât de important este comportamentul persoanelor cărora mă adresez, în momentul promovării unui articol şi ce îi interesează pe oameni, de fapt, cât să vin în întâmpinarea nevoilor acestora cu soluţii eficiente, prompte şi fără prea multe bătăi de cap din cauza informării deficitare.
Eu am optat pentru cursul online, ce durează patru ore, pentru că sunt din provincie dar aveţi la îndemână şi varianta offline dacă sunteţi din Bucureşti! Abia aştept să vin cu reacţii după acest curs!
No Comments