Personale

Cât de obsedată eşti de The Body Shop?

Cât de obsedată eşti de The Body Shop?

Dacă ar fi să fiu întrebata, „Cât de obsedată eşti de The Body Shop?” aş putea răspunde că destul de obsedată. Cam aşa se descrie obsesia când ai rafturi pline cu produse de îngrijire ale aceluiaşi brand. Am început să frecventez magazinele fizice şi magazinul online ale brandului prin anul 2017 şi de atunci sunt fan fidel, alături de prietenul meu.

Produsele sunt calitative, aromele incredibil de persistente iar preţurile, cel puţin preţurile din UK sunt destul de acceptabile. De cele mai multe ori, însă, fie am un voucher care îmi oferă £5 la cumularea de puncte din achiziţii precedente sau când produsele sunt la jumătate de preţ. Nu mă abat de la regula de a testa produse sau arome noi în funcţie de sezon, totuşi. Deşi gelurile de dus obişnuite de la branduri deja cunoscute, precum Nivea, Palmolive, Dove s.a nu sunt, în general, mai scumpe de o liră, cele de la The Body Shop sunt £5 dacă nu sunt la oferta.

Am acces în UK cam la aceleaşi produse care se regăsesc şi în România dar cu ceva timp înainte ca acestea să ajungă pe piaţa din România şi beneficiez şi de reducerile finale ale produselor temporare. Am mers în magazinele din România ale brandului şi am fost destul de şocată să descopăr preţuri duble la produsele pe care eu le achiziţionam deja. Cumva, până acum, m-am obişnuit ca orice este considerat calitativ sau de lux ajunge să se vândă la noi la preţuri duble, din păcate.

Cât de obsedată eşti de The Body Shop?

Încă mai am produse din cea mai populară gama lansată de The Body Shop în ultimii ani, Glazed Apple, constând în shimmer lotion, un body scrub, un bubble bath şi o lumânare destul de mare pe care nu am prins-o în imagini. Încă este gama mea preferată de produse şi mă bucur că am putut să pun mâna pe ultimele disponibile în magazinul de lângă noi.

Am cumpărat şi folosit şi produsele vedeta ale brandului, produsele standard pe care le găseşti în magazine indiferent de perioada anului şi care rămân indiferent cât timp a trecut din momentul lansării dar preferatele mele rămân ediţiile limitate care apar cu diferite ocazii de-a lungul anilor precum Halloween-ul sau Crăciunul. Din păcate, multe dintre aceste produse nu se mai găsesc pe rafturile magazinelor şi nici nu sunt readuse înapoi.

Cât de obsedată eşti de The Body Shop?

Astfel de produse, ediţii de Crăciun, sunt Juicy Pear, Frosted Berries, Frosted Plum, Spiced Apple sau Berry Bon Bon. Unele dintre ele, precum Frosted Berries şi Frosted Plum, au fost readuse pe rafturile magazinelor în vara anului trecut şi la jumătate din preţul din timpul iernii şi am profitat de ofertă pentru a le retesta. În general prefer gelurile de duş şi acestea sunt produsele pe care le achiziţionez cel mai des dar am încercat şi loţiuni de corp, câteva produse din gama skincare, creme de mâini, şampoane, săpunuri lichide sau scrab-uri de corp.

Cât de obsedată eşti de The Body Shop?

Warm vanilla mi se pare mai mult decât o aromă de primăvară datorită aromei intense, parfumului persistent şi faptului că este un gel de dus cremos care îţi pregăteşte pielea după iarna aspră să întâmpine vremea călduroasă. Cred că pe aceleaşi elemente se bazează şi Vanilla Pumpkin, special creată pentru Halloween care este, de asemenea, un gel de dus cremos care îţi hidratează şi calmează pielea uscată din timpul sezonului rece. Îmi place faptul că atunci când eu sau prietenul meu folosim acest gel de dus cremos întreaga casă miroase a vanilie şi floricele proaspăt preparate. Da, cumva, impresia de calm, sărbători alături de cei dragi şi tentează spre a crea o atmosferă cozy.

Cât de obsedată eşti de The Body Shop?

De Crăciun, însă, e momentul în care The Body Shop lansează cele mai multe varietăţi de produse împachetate pentru fiecare gust şi preferinţa. De la calendarele de advent în trei diferite mărimi pentru fiecare buzunar, la modul în care împachetează fiecare cadou pe care îl aşează pe rafturi şi modul în care organizează magazinele în perioada sărbătorilor.

Abia aştept lansarea aromelor de Crăciun de anul acesta. Ştiu că, deja, au lansat calendarele de advent şi probabil nu vor mai fi disponibile mult timp pentru că se vând foarte repede. În acest moment, au relansat aromă de Halloween într-un ambalaj diferit aşa că dacă vreţi să încercaţi Vanilla Pumpkin în acest sezon şi vreţi să vă pregătiţi pielea pentru sezonul rece, acum este momentul să profitaţi de ofertele magazinului.

Partajează asta:

You Might Also Like

No Comments

    Leave a Reply